יום שני, 25 בנובמבר 2013

אודות הבלוג

היי,
שמי ליטל נשואה באושר לניר ואמא להדר בת שנה ו3 חודשים תינוקת מדהימה ומקסימה שלא אוהבת לישון עוד בהריון כל פעם שחשבתי שאני הולכת לישון היא חשבה אחרת והתחילה לשחק....
אוהבת לינוק ולא מוכנה להפסיק ..... כמה שאני מנסה.....בגן היא מוכנה לקחת תמ"ל אבל בבית היא צוחקת עלינו וזורקת את הבקבוק....
בתור אמהות אנחנו לא מתפשרות ודואגות לתת להם הכי הכי בכל תחום ותחום שחס וחלילה לא יחסר להם שום דבר והכי חשוב אוהבות אותם בלי שום תנאי
לתת את האוכל הכי טעים
לקנות את הבגדים הכי יפים גם אם נלביש אותם פעם אחת....
לשלוח לגן הכי הכי שאותם מה שמעניין זה חיבוק חם וליטוף
לקנות את הצעצועים הכי חדישים למרות שאותם מעניין כף וסיר
להתבייש לשיר להם את שירי הילדים למרות שאנחנו מזייפים
אמא נמצאת תמיד כשצריך אותה, אמא נותנת ונותנת בלי גבול אמא לא מתפשרת על הטוב ביותר עבור הגור שלה!
להיות אמא זה ללא ספק החוויה הכי מדהימה מרגשת ומספקת שיש! 
פתחתי את הבלוג "אמא יודעת הכל" כי רציתי מקום שיהיה רק שלי בו אני יכולה לכתוב על מה שאני רוצה
בבלוג תוכלו לקרוא על חיי האמהות, תינוקות וילדים, צרכנות, לייף סטייל, אופנה, ביקורות והמלצות.

אני מעצבת גרפית ומידענית במקצועי , בעלת הבלוג "חינמון" בתפוז
על הסקירות בבלוג אני לא גובה תשלום והן דעתי האישית בלבד על מוצרים אותם אני קונה או מקבלת ממשרדי יח"צ או חברות.
אשמח לתגובות והצעות: lyaron007@hotmail.com
מקווה מאוד שתהנו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה